Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast
Dom Pomocy Społecznej "Leśna Polana" w Jasieńcu

Oferty pracy

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 w Domu Pomocy Społecznej w Jasieńcu

Termin ogłoszenia:

20.10.2025r.

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Jasieńcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

1. Nazwa i adres jednostki dokonującej naboru na wolne stanowisko urzędnicze:

Dom Pomocy Społecznej , Jasieniec 69, 66-320 Trzciel

2. Określenie stanowiska urzędniczego:

Referent ds. płac i księgowości w Domu Pomocy Społecznej w Jasieńcu.

Zatrudnienie po rozstrzygnięciu konkursu.

Wymiar etatu: 1/1.

 

3. Wymagania niezbędne:

- wykształcenie minimum średnie,

- posiadanie obywatelstwa polskiego,

- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

- pełna zdolność do czynności prawnych i praw publicznych,

- brak przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,

- nieposzlakowana opinia,

- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.

 

O ww. stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 

4. Wymagania dodatkowe:

- obowiązkowość, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność samodzielnej pracy, umiejętność pracy pod presją i w zespole pracowników,

- znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),

- gotowość do doskonalenia zawodowego,

- umiejętność radzenia sobie ze stresem, samokontrola nad własnymi emocjami, kreatywność, operatywność, wysoka   kultura osobista,

- zdolność analitycznego myślenia i konstruowania odpowiednich wniosków,

- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 6m-cy,

 

5. Zakres czynności przewidziany na stanowisku:

-  Wykonywanie czynności związanych z naliczaniem i rozliczaniem płac, w tym obsługa programów PŁATNIK, systemów ZUS i US oraz prowadzenie rozliczeń z organami egzekucyjnymi.

- Sporządzanie i podpisywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (np. ZUS Rp-7) oraz innych wymaganych zaświadczeń płacowych.

- Prowadzenie imiennych kart wynagrodzeń pracowników.

- Współpraca w zakresie realizacji obowiązków wynikających z RODO.

- Naliczanie i rozliczanie odpisów na ZFŚS oraz obsługa Funduszu.   

- Prowadzenie składnicy akt.

- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli zarządczej.

- Obsługa kasy jednostki i depozytów Mieszkańców,

- Rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia.

- Współpraca przy pozyskiwaniu środków zewnętrznych.

- Dekretowanie dokumentów księgowych i wprowadzanie ich do systemu FK.

- Wykonywanie kontroli formalno-rachunkowej dokumentów księgowych, obejmującej:

  • sprawdzenie zgodności operacji gospodarczych z planem finansowym,
  • sprawdzenie kompletności i rzetelności dokumentów.

- Wyjaśnianie ewentualnych nieprawidłowości w dokumentacji.

- Rozliczanie dochodów budżetowych w wymaganych przepisami terminach.

- Sporządzanie faktur sprzedaży w systemie informatycznym.

- Monitorowanie terminowego regulowania należności jednostki.

- Obsługa systemu bankowości elektronicznej na podstawie bankowej karty wzorów podpisów.    

 -Opiniowanie projektów dokumentów i umów pod względem finansowym.                                                     

- Sporządzanie okresowych sprawozdań budżetowych i finansowych (m.in. w systemach SJOBestiQ, w aplikacji statystycznej).

-Rozliczanie podatku VAT, w tym obsługa systemu KSeF .                                                                 

- Współpraca przy sporządzaniu sprawozdania finansowego jednostki.

- Współudział w opracowywaniu planów finansowych i zasad rachunkowości jednostki.

- Przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych z działalnością komórki finansowo–księgowej.

- Realizacja czynności zgodnie z zasadami dyscypliny finansów publicznych.

- Współpraca z Kierownikiem Działu Administracyjno–Gospodarczego przy zamówieniach publicznych oraz przy innych pracach administracyjnych.

- Zastępowanie Głównego Księgowego lub Referenta ds. kadr i administracji.

- Wykonywanie dodatkowych czynności powierzonych każdorazowo przez Dyrektora Domu.

 

6. Wymagane dokumenty:

- cv i list motywacyjny (własnoręcznie podpisany),

- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

- kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy,

- kopie innych dokumentów świadczących o posiadanych kwalifikacjach,

- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,

- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,

- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,

- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,

- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – dokument potwierdzający znajomość języka polskiego zgodnie z przepisami o służbie cywilnej,

- kandydat, który zamierza skorzystać z upoważnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

Wszystkie oświadczenia i inne dokumenty wytworzone przez kandydata muszą być własnoręcznie podpisane.

 

7. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

miejsce pracy – Dom Pomocy Społecznej, Jasieniec 69, 66-320 Trzciel,

- stanowisko pracy – stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze,

 

8. Przewidywany termin zatrudnienia na stanowisku: listopad 2025

 

9. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Domu Pomocy Społecznej, Jasieniec 69, 66-320 Trzciel w zamkniętej kopercie w Sekretariacie, za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu do jednostki) – na kopercie należy umieścić zapis "Dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. płac i księgowości   w Domu Pomocy Społecznej w Jasieńcu" lub drogą e-mailową na adres sekretariat@dpsjasieniec.pl w terminie do dnia  30.10.2025r. do godziny 12.00.

 

Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Jasieńcu po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Złożone dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Dom Pomocy Społecznej w Jasieńcu nie zamieszcza wzorów oświadczeń, o których mowa w pkt 6. Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych "RODO"), (dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 530)".

Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

Druki do pobrania dostępne na stronie:

https://bip.dpsjasieniec.pl/ogloszenia-o-prace

Kalendarz

Lista wydarzeń w miesiącu Październik 2025 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny

Imieniny:

Ankieta

Co sądzisz o naszej nowej stronie?

Wyniki

Zegar